Centrum pomocy- drukarnia
Pytania ogólne
Czym zajmuje się Mad Unicorns?
Jesteśmy drukarnia specjalizującą się w druku wielkoformatowym, cyfrowym i offsetowym. Działamy online jak również stacjonarnie jako drukarnia we Wrocławiu. Staramy się dopasowywać do potrzeb naszych klientów dlatego podejmujemy się wszystkich, nawet najbardziej wymagających zleceń.
Czym aby złożyć zamówienie musze się zarejestrować?
Tak, aby dokonać zamówienia należy założyć konto użytkownika, pozwoli to sprawnie zarządzać zleceniami oraz śledzić ich postęp.
Nie znalazłem na sklepie interesującego mnie produktu
Niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich potrzeb naszych klientów, niemniej jednak nie oznacza to że nie jesteśmy w stanie Ci pomoc. Wyślij swoje zapytanie na adres kontakt@madunicorns.pl umieszczając w nim jak najwięcej szczegółów tj. materiał, nakład etc. a my przygotujemy wycenę Twojego projektu i przygotujemy produkt niestandardowy na sklepie abyś mógł dokonać zakupu.
Czy mogę zamówić produkt o innych parametrach niż te dostępne?
Oczywiście, oferta przedstawiona na stronie to tylko część naszych możliwości. Wyślij swoje zapytanie na adres kontakt@madunicorns.pl umieszczając w nim jak najwięcej szczegółów tj. materiał, nakład etc. a my przygotujemy wycenę Twojego projektu.
Nie mam swojego projektu graficznego, czy mogę zamówić usługę graficzną?
Nasza drukarnia świadczy nie tylko usługę druku ale również realizuje liczne projekty graficzne. Jeśli potrzebujesz zamówić wizytówki firmowe, plakaty czy banner firmowy a nie masz swojego projektu, wystarczy ze wyślesz zapytanie na kontakt@madunicorns.pl a my wycenimy dla Ciebie przygotowanie takiego projektu.
Nie jestem pewien czy mój projekt graficzny nadaje się do druku. Jak to sprawdzić?
Nie każdy jest grafikiem i nie każdy musi się na tym znać. Po złożeniu zamówienia, należy dodać plik z projektem, który trafia do naszych grafików celem weryfikacji. Jeżeli będzie on wymagał zmian ze Twojej strony, zostaniesz o tym poinformowany.
Zamówienia
Pomyliłem się w moim zamówieniu, czy mogę je poprawić lub anulować?
Jeżeli popełniłeś błąd czy to w specyfikacji czy przesłanym pliku graficznym skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie w godzinach pracy drukarni, lub mailowo na adres kontakt@madunicorns.pl aby dokonać poprawek lub anulować zlecenie. Zlecenia, które znajdują się już w produkcji nie mogą zostać zmienione lub anulowane.
Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?
Wszelkiego rodzaju wydruki można odebrać osobiście w naszym biurze przy ul. Chrobrego 12-14 50-254 Wrocław, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, po wcześniejszym otrzymaniu od nas informacji o zakończeniu realizacji zlecenia.